Prośba o ocenę logów.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rOBERTO795
    RS
    • 2009
    • 3465
    • Octavia III (5E3)
    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

    #26
    Zamieszczone przez przemik
    Czyszczenie turbo w jego przypadku to wyrzucenie pieniedzy w błoto.
    Nic nie rob tylko jezdzij i ognia.
    Regulacja cisnienia doladowania pracuje bardzo dobrze... uklad podcisnienia i jego elementy szczelne i pracują dobrze.
    Jedyną rzeczą jaką bym rozwazyl w tym przypadku to wywalenie
    Moim zdaniem geometria moze pracowac lepiej.
    Mamy na to pewien patent.
    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

    Komentarz

    • zdzi2
      Classic
      • 2012
      • 19

      #27
      Zamieszczone przez rOBERTO795
      Zamieszczone przez przemik
      Czyszczenie turbo w jego przypadku to wyrzucenie pieniedzy w błoto.
      Nic nie rob tylko jezdzij i ognia.
      Regulacja cisnienia doladowania pracuje bardzo dobrze... uklad podcisnienia i jego elementy szczelne i pracują dobrze.
      Jedyną rzeczą jaką bym rozwazyl w tym przypadku to wywalenie
      Moim zdaniem geometria moze pracowac lepiej.
      Mamy na to pewien patent.
      ????????????????????????????????? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

      [ Dodano: Sro 10 Kwi, 13 15:48 ]
      Zamieszczone przez przemik
      Jedyną rzeczą jaką bym rozwazyl w tym przypadku to wywalenie katalizatora.


      Zaplon ustawiony dobrze ... ale jak są klopoty z paleniem to pchnij zaplon w kierunku 60-65 ...
      Rozważę, tylko się zorientuję w kosztach.

      Dziwne, ale już dobrze odpala.

      Komentarz

      • rOBERTO795
        RS
        • 2009
        • 3465
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #28
        Zamieszczone przez zdzi2
        ????????????????????????????????? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
        Tajne
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz

        • zdzi2
          Classic
          • 2012
          • 19

          #29
          Witam Mając na warsztacie auto z przycinającą się geometrią przedstawiam poniżej kilka informacji oraz czy warto kupować środek do czyszczenia turbiny. Produkt: Valvoline EGR+Turbo Opis oraz zastosowanie można znaleźć na necie, poniżej wklejam krótki opis: EGR Turbo Cleaner jest mieszaniną wybran...


          A co o tym myślicie?

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #30
            Ten zabieg ze strzykawką ciekawy.
            Kosztowne srodki.... wg mnie wyrzucanie pieniedzy.
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • zdzi2
              Classic
              • 2012
              • 19

              #31
              Przeczysciłem turbo, było trochę "syfu" i zacierał się pierścień.
              Logi z dzisiaj.






              jak to wygląda?

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                #32
                Jest OK.
                Szkoda, ze nie wywaliłes katalizatora... auto by odetchneło.
                Aczkolwiek wszystko gra.
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                Pracuję...